Czy mogę śledzić moje zamówienie?

Możliwość śledzenia zamówienia uzależniona jest od formy dostawy. Jeżeli organizator aukcji oferuje śledzenie przesyłki, jej numer (tracking number) oraz link do śledzenia znajdziesz w szczegółach zamówienia. Kliknij podany link lub skopiuj numer i wprowadź go na stronie przewoźnika.

Aby wyświetlić szczegóły danego zamówienia, postępuj zgodnie z następującymi krokami.

1. Zaloguj się na swoje konto OneBid.

2. Wybierz znajdującą się w prawym górnym rogu okrągłą ikonę z symbolem użytkownika (lub inicjałami).

3. Przejdź do sekcji Aukcje, która znajduje się w Panelu Użytkownika po lewej stronie (komputer) lub w rozwijanym menu (telefon).

4. Znajdź i wybierz opcję Moje zakupy.

5. Wybierz link Więcej widoczny po prawej stronie ekranu.



6. Jeśli organizator udostępnia szczegóły dotyczące przesyłki, będą one opisane w bloku Przesyłka.



Uwaga! Jeśli numer śledzenia nie został udostępniony, skontaktuj się bezpośrednio z organizatorem, aby uzyskać informacje na temat statusu przesyłki i przewoźnika odpowiedzialnego za dostawę. Możesz to zrobić, klikając link Wyślij wiadomość. Aby to zrobić przejdź do sekcji Aukcje > Moje zakupy w Panelu Użytkownika i wybierz link Płatność znajdujący się po prawej stronie ekranu.







Czy artykuł był dla Ciebie pomocny?
thumb_up thumb_down
check_circle
Dziękujemy za Twoją opinię
Nadal masz wątpliwości? Skontaktuj się z nami, aby uzyskać wsparcie i odpowiedzi na wszystkie pytania.
keyboard_arrow_up
Centrum pomocy open_in_new